Subject: Rae valla Lehmja küla Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu koostamisest ning elluviimisest
From: "Kadri Randoja" <[email-masked]>
To: "Krista Einama" <[email-masked]>, "Marek Lind" <[email-masked]>
Cc: Annika Jõgimaa <[email-masked]>,Tõnis Kõiv <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 14:39:41 +0300

Tere

Transpordiameti poolt edastati 12.09.2025 rae Vallavalitsusele kiri nr
7.2-2/25/14190-9 Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu
kooskõlastamata jätmise osas.

Ameti poolt on välja toodud kolm alternatiivset eeldust, mille põhjal
võiks detailplaneeringu jätkamist kaaluda:

3.1. Planeering pannakse mõneks ajaks ootele, kuni on kindel, et riigitee
2 põhiprojekt viiakse ellu vastavalt teehoiukavas määratud ajaperioodile
(2029-2030). Planeeringuga määratakse tingimus, et hoonete ehitusload saab
väljastada peale põhimaantee projekti elluviimist.

3.2. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus terviklikult
toimiva liikluslahenduse rajamiseks (näiteks Rukki suundristmiku rajamine
koos lisaradadega ja 11332 Bensiinijaama tee km 0,53-0,66 likvideerimine
(tankla lõik).

3.3. Planeeringuga määratakse huvitatud isiku kohustus riigitee 2
põhiprojekti proportsionaalseks kaasrahastamiseks. Ettepanek vajab
täpsustamist ametisiseselt, sh kas meil on võimalik riigi põhimaantee 2
ehitamist teehoiukavas ajaliselt ettepoole tuua, et see sobiks paremini
planeeringu elluviimise kavaga.

Välja toodud alternatiivide kaalumiseks palub Rae Vallavalitsus
Transpordiametilt p 3.2. ja p 3.3. osas võimalikku maksumust/eelarvelist
suurusjärku.

Lugupidamisega

Kadri Randoja
arhitekt

Rae Vallavalitsus

Telefon: 5981 3141

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee